Eredienst D.V. 22 maart:

Vanwege problemen met de uitzendcapaciteit via kerkomroep zullen we de diensten van komende zondag eerder opnemen, namelijk om 8.00 uur en 17.00 uur. Na afloop van de diensten komen deze vanzelf op www.kerkomroep.nl te staan. Dat betekent dat u de diensten om  9.30 uur / 18.30 uur (of een ander tijdstip naar eigen inzicht) kan bekijken of beluisteren. Als u de dienst via beeld wilt volgen, moet u misschien de uitzending eerst downloaden, dan is het zeker dat deze te volgen is.
Alleen diegenen die een bijdrage leveren aan de dienst zijn aanwezig in het kerkgebouw. Daarbij nemen we de regels van het RIVM in acht. In de morgendienst wordt de muzikale begeleiding verzorgd op orgel, in de avonddienst op piano met voorzang. Zie voor verdere informatie: Live Kerkdienst Volgen
De oplossing die we nu gekozen hebben, geldt voor komende zondag. De week erop gaat het mogelijk weer anders, omdat we momenteel bezig zijn met het realiseren van extra mogelijkheden met betrekking tot het volgen van de dienst, het geven van de gaven en dergelijke.