Bij leven en gezondheid mogen we vanaf 1 juni met meer mensen samenkomen in de kerk. Daar zullen we dankbaar gebruik van maken. Wel zullen we merken dat er nog beperkingen zijn. Maar we zijn verheugd met deze eerste versoepelingen en zien uit naar gezegende diensten in deze nieuwe opzet.

We hanteren de volgende afspraken:

• Vanaf 1 juni maximaal 30 personen per dienst. Opgeven bij scriba Arie den Hertog.
  • Je mag naar de kerk komen als je geen coronagerelateerde klachten hebt en als je weet dat je ingedeeld bent.
  • We hanteren 1,5 meter afstand en gaan er vanuit dat ieder de basisregels voor hygiëne in acht neemt.
  • Er wordt niet gezongen. We laten gezongen psalmen en gezangen afspelen; je mag mee-neuriën.
  • Enkele afspraken:
    • ontsmet je handen bij binnenkomst
    • volg de aanwijzingen van de coördinatoren van de dienst
    • garderobe is afgesloten
    • er wordt niet gecollecteerd in de kerk, geef je gave via CHRCH of maak geld over op de bank
    • neem je eigen psalmboekje en OTH-boekje mee
    • vermijd toiletbezoek.

Voor vragen of opmerkingen kun je je richten tot Arie den Hertog: scriba@hervormdeverdingen.nl of via 06 82563525