Kinderen

Kinderen horen erbij in onze gemeente. Daarom zijn alle kinderen welkom in de kerk of bij een van de activiteiten. In de kerkdiensten besteden we extra aandacht aan de kinderen zodat ook voor hen de boodschap duidelijk is. Op de clubs zijn ze welkom voor gezelligheid en het samen nadenken over allerlei vragen.

Jeugd

Tieners zijn welkom in onze gemeente. Leren van en met elkaar, daarom krijgen onze tieners de mogelijkheid om zichzelf te laten zien en horen! Zo zijn er speciale jeugddiensten, kringen en ander samenzijn.

(Jong)volwassenen

Doordeweeks komen we bij elkaar om ons geloof te verdiepen en erin te groepen. Hiervoor kan je aansluiten bij verschillende bijbelkringen, cursussen of de gebedskring. We zien je graag bij een van onze activiteiten!

Werkgroepen en commissies

In de gemeente is keer op keer veel werk te doen. Ruimte genoeg voor iedereen om met eigen gaven en talenten een steentje bij te dragen aan de gemeente. De volgende werkgroepen en commissies zijn er:

• Werkgroep Gemeente Opbouw
  • Werkgroep Zending