Zondag 9 juni
9.30 uur: ds. W. Geerlof, Ede
18.30 uur: ds. F.A.J. Heicoop, Harmelen

Oppas: Voor de oppas op zondag 9 juni worden Marie Raes en Charlotte van Dorp verwacht. En op zondag 16 juni zijn Marianne IJmker en Marsha Koetsier aan de beurt.
Adres: Na een verblijf van een half jaar is Dhr. Roel Hogerdijk klaar met de revalidatie op de Hoogstraat in Utrecht. Maar helaas kan hij niet meer in zijn eigen woning in Hagestein verblijven. Zijn nieuwe adres is: Hof van Batenstein 1, kamer 031, 4131HA Vianen. Roel, wij wensen jou een goede en gezegende tijd toe in Vianen. Gemeente, u vragen wij Roel te gedenken in uw gebeden. En een kaartje zal hem zeker goed doen!!
Diaconie: De diaconie collecte van aankomende zondag is bestemd voor Stichting International Justice Mission (IJM). Dit is een wereldwijde organisatie die een plan heeft om slavernij wereldwijd uit te roeien. Bevrijding is niet alleen mogelijk, het gebeurd al. Stichting IJM voert succesvolle reddingsacties uit op onder andere het gebied van: Slavernij, Seksuele uitbuiting, Mensenhandel, Machtsmisbruik, Misbruik van mensenrechten. Kijk vooral ook eens op de website voor meer informatie: www.ijmnl.org Het werk van IJM is alleen mogelijk door supporters en donateurs zoals u en jij. Breng ook vrijheid en steun het belangrijke werk van deze stichting!
Kopij: Inleveren van de volgende kopij kan t/m. D.V. maandag 10 juni 12.00 uur naar emailadres: dezaaier@hervormdeverdingen.nl. Contactpersoon: Dorien de Groot 06-15519161
Agenda D.V.:
Zaterdag 8 juni: oud papier ophalen
Maandag 17 juni: 20.00 uur kerkenraadsvergadering
Van de gemeente voor de gemeente:
“Gods stem is zachter dan het vallen van de blaadjes, dus je moet ook echt opletten om het tehoren!”
Tenslotte: Zondagavond hoorden we dat de Heilige Geest ons in verbinding brengt met God. En dat de Heilige Geest en God juist daar werken waar zijn Woord verkondigd wordt. Daarom kijkt de kerkenraad a.s. zondag naar u uit om u allen te ontmoeten daar waar de Heilige Geest en de Heere aan het werk zijn. Ontvang allen een hartelijke groet.