Zondag 23 juni
9.30 uur: ds. A.J. Zoutendijk, Utrecht – voorbereiding Heilig Avondmaal
18.30 uur: ds. P. Vermaat, Veenendaal

Oppas: Voor de oppas op zondag 23 juni worden Anneke Verveer en Mirjam van Dieren verwacht. En op zondag 30 juni zijn Marcelle Kool en Maarten van Dorp aan de beurt.
Zieken: We zijn dankbaar met Dhr. Kobus Hol, Sidewendervelt 8, 4122GM, Zijderveld, hij mocht weer thuis komen uit het ziekenhuis. Wij wensen hem Gods zegen toe in het herstel.
Geslaagd: Op woensdag 12 juni wapperden op meerdere plekken de vlag. Leerlingen van het voortgezet onderwijs kregen de uitslag van hun examen. Vanuit werkgroep zending hebben we namens onze Hervormde gemeente bij alle geslaagden een aardigheidje gebracht en de geslaagde jongeren gefeliciteerd. Dit jaar waren er 7 geslaagden. 1 van hen is Maartje van Zanten, Lekdijk 17B 4121KG. We hoorden van 2 dorpsgenoten die nog gaan herkansen.
OnTrack: Afgelopen zondag zijn aan het eind van de dienst kaartjes uitgedeeld met de naam van Seth daarop. Hij zal in de overstapdienst van 7 juli afscheid nemen van OnTrack. Hij gaat na de zomer naar het voortgezet onderwijs. Wij willen u vragen om een persoonlijke wens, boodschap of Bijbeltekst voor hem op dit kaartje te schrijven. De komende 2 weken staat er in de hal van de
kerk een doos waar u het kaartje weer in kunt doen. U kunt het kaartje ook inleveren bij Riëtte thuis. Als u allemaal meehelpt, geven we Seth een rugzak vol waardevolle bemoediging en goede wensen als persoonlijk cadeau van de gemeente. Alvast hartelijk dank!
Intrede: Om de zaken rond de intrede, bevestiging en de verhuizing van proponent van Manen te organiseren heeft de kerkenraad in haar vergadering besloten om twee werkgroepen in te richten. Eén voor de intrede en bevestiging en één voor de zaken rondom de pastorie en de verhuizing. Aan u als gemeentelid willen we vragen om mee te werken aan één van deze twee activiteiten. Wij hebben uw helpende hand nodig. Geef u op bij Willem van Eck of een ander lid van de kerkenraad.
Jeugdontmoeting: In het weekend van 5 t/m 7 juli verblijft er op Rustenburg een jeugdgroep uit onder anderen Wateringen en Poeldijk. Onze jeugd van 12 t/m 18 is van harte uitgenodigd op zaterdag 6 juli om 18:00 uur voor ontmoeting. Het wordt een avond met een gezellige barbecue, een leuk spel en een kampvuur. Dit wil je niet missen dus geef je zo snel mogelijk op bij Willem Kuijkhoven of Riëtte de With!
Bazaar: Het duurt nog wel heel lang maar we willen toch alvast de datum van de bazaar aan u doorgeven. Op D.V. zaterdag 26 oktober a.s. is onze jaarlijkse bazaar. Ook dit jaar willen we weer een talentenveiling doen. Denkt u alvast na wat u wilt aanbieden?
Na de zomervakantie gaan we alles verder organiseren maar u kunt alvast de datum in uw agenda noteren en vrijhouden
Censura Morum: Op D.V. woensdag 26 juni is er Censura Morum van 19.30 – 20.00 uur in de consistorie.
Jaarrekeningen: De jaarrekeningen van de diaconie en het college van kerkrentmeesters zijn gecontroleerd door de controlecommissie én goedgekeurd door de kerkenraad. De jaarrekeningen liggen vanaf 21 juni t/m 28 juni ter inzage bij de penningmeester Floran Zijderveld. Als u die in wilt zien graag vooraf een afspraak maken via tel. 06-83520044.
Kopij: : Inleveren van de volgende kopij kan t/m. D.V. maandag 24 juni 12.00 uur naar e-mailadres: dezaaier@hervormdeverdingen.nl. Let op, de komende 5x is de Zaaier steeds voor 2 weken i.v.m. de zomervakantie. Contactpersoon: Dorien de Groot 06-15519161
Agenda D.V.:
Woensdag 26 juni: 19.30 uur Censura Morum
20.00 uur Bezinningsuur op het H.A.
Maandag 1 juli: 20.00 uur Uitgifte collectemunten

Zondag 7 juli: gezamenlijk koffiedrinken na de morgendienst in het H.C.
Zaterdag 13 juli: Oud papier
Van de gemeente voor de gemeente: Via de mail van dagelijkse bemoedigingen kreeg ik het volgende:
“Geluk zit in het kleine, in het gewone, in de dingen die je soms vergeet.
Geluk zit in de zegeningen die Hij elke dag weer geeft.”
Ten slotte: De kerkenraad wenst u en jou voor a.s. zondag gezegende diensten toe en groet u
allen hartelijk.