Zondag 30 juni
9.30 uur: ds. W.G. van den Top, Ede – bediening Heilig Avondmaal
18.30 uur: ds. J. Hogenhout, Langerak – voortzetting en dankzegging Heilig Avondmaal
Zondag 7 juli
9.30 uur: ds. H. Markus, Leerdam – overstapdienst
18.30 uur: ds. C.N. van Dis, Nieuwegein

Oppas: Voor de oppas op zondag 30 juni worden Marcelle Kool en Maarten van Dorp verwacht. En op zondag 7 juli zijn Inge van Alphen en Anne-Fleur van Dorp aan de beurt. En op zondag 14 juli worden Merel Koolen en Jonathan het Lam verwacht.
Jarig: Op D.V. 8 juli viert mw. Annie Hol-Verrips, Lekboulevard 10 k.128 , 3434GL  Nieuwegein haar 92 ste verjaardag. Wij wensen u een fijne en gezegende dag toe en Gods zegen voor het nieuwe levensjaar.
Jubileum: Op D.V. 7 juli vieren Kobus en Emmy Hol-Oskam, Sidewendervelt 8, 4122GM Zijderveld hun 64 jarig huwelijksjubileum. In al die 64 jaar zijn en vele hoogte- en dieptepunten geweest. Laatst had Kobus nog diverse klachten en moest worden opgenomen in het ziekenhuis maar dankzij Gods goedheid kunnen en mogen jullie terug zien op al die jaren en zeggen…..de Heere was bij ons. Ook toen het zo moeilijk was toen jullie zoon Hans en later zijn vrouw Jeanette overleed. En vorig jaar nog toen jullie dochter Elma zeer ernstig ziek was. Hij hielp en droeg jullie daar waar nodig was. Wij wensen jullie een fijne dag toe met allen die jullie lief zijn. En wensen jullie Gods zegen toe voor de toekomst.
Diaconie: De diaconie collecte voor a.s. zondag (Heilig Avondmaal) is voor de voedselbank Vianen.  Graag blijven wij deze mensen steunen d.m.v. uw gift. Uw hulp is in gebed en gift meer dan welkom.
On Track: Even een herinnering…… tot en met a.s. zondag 30 juni kunt u de kaartjes voor Seth nog in doos doen die achterin de kerk staat. Of bij Riëtte inleveren.
Koffie drinken: D.V. zondag 7 juli is er na de dienst gezamenlijk koffie drinken in het H.C. Aan de beurt zijn: Marcel en/of Rianne van Dorp, Charlotte van Dorp, Gerrita Zijderveld en Annemieke van Dieren. Iedereen is van harte welkom.
Vakantiekaart: De zomeractie van vorig jaar om een kaartje te sturen naar de ouderen in de gemeente was, naar de reacties die ik kreeg, bijzonder geslaagd. Het werd door alle ontvangers zeer gewaardeerd. Dus wil ik ook dit jaar weer aan iedereen vragen om hieraan mee te doen. Want zoals ik vorig jaar al schreef……… Vakantie is een tijd van rust, even afstand nemen van alle beslommeringen, even weg van alles. Maar het betekent niet dat we elkaar moeten vergeten. Stuur een kaartje vanaf uw/jouw vakantieadres of gewoon vanaf de plek waar u/jij een dagje naar toegaat. Post door de brievenbus is altijd leuk!! Achter in de kerk staat de komende tijd weer een mandje met kaartjes waarop een aantal adressen staan. Neem zo’n kaartje mee (of meer…..dat mag ook) en stuur een kaartje om te laten blijken dat we elkaar niet vergeten zijn!
Oud papier: Zaterdag 13 juli wordt het oud papier bij u opgehaald. Aan de beurt zijn: Harmen Raes, Dirk het Lam en Johan Hol.
Kopij: : Inleveren van de volgende kopij kan t/m. D.V. maandag 8 juli 12.00 uur naar emailadres: dezaaier@hervormdeverdingen.nl. Let op ook dit is een kopij voor 2 weken. Contactpersoon: Dorien de Groot 06-15519161
Agenda D.V.:
Maandag 1 juli: 20.00 uur Uitgifte collectemunten
Zondag 7 juli: koffiedrinken na de morgendienst
Zaterdag 13 juli: Oud papier wordt opgehaald
Van de gemeente voor de gemeente: Uit het dagboek “Bij brood en wijn” Brood des levens. Een duidelijk beeld van het heil waar de Heere Jezus voor staat: de verlossingdie je door Jezus ontvangt. Je hebt Hem broodnodig!
Ten slotte: De kerkenraad wenst u en jou gezegende diensten toe. En u krijgt allen een hartelijke groet.