Het is alweer langere tijd geleden, dat we als gemeente een serie bijeenkomsten hadden rond het thema ‘Verbindend Vieren’. Tijdens deze bijeenkomsten zijn we met elkaar in gesprek gegaan. De vraag was steeds waar het om hoort te gaan in de liturgie. Door de coronatijd heeft dit proces stil gelegen. Inmiddels is er een notitie geschreven, deze is vastgesteld door de kerkenraad. In deze notitie worden de belangrijkste aspecten van de liturgie aan de hand van een aantal kernwoorden besproken. Mooi om te zien hoe een jaarthema geleid heeft tot deze notitie. Hier vind je de notitie:

In de notitie staat een aantal voorstellen. Over de voorstellen en over de notitie in zijn geheel gaan we als kerkenraad graag met u in gesprek. Daarom nodigen we u uit voor een groothuisbezoek. Deze zullen plaats vinden in de kerk en passen binnen de geldende coronamaatregelen. Wilt u zich opgeven voor een van de groothuisbezoeken? Mail naar info@hervormdeverdingen.nl en geef aan welke datum uw eerste of tweede voorkeur heeft. Dit zijn de data: 28 of 29 juni, 5 of 6 juli. Heb je vragen? Daarvoor kun je terecht bij de scriba of de predikant.