Vrijdagavond 7 juni 2024 ontving de kerkenraad het heuglijk bericht dat proponent A.M. van Manen na overdenking, overleg en gebed de vrijmoedigheid heeft gekregen om het door onze Hervormd gemeente uitgebrachte beroep te kunnen aanvaarden. We zijn zeer verheugd en dankbaar dat onze gemeente na ruim twee jaar weer een herder en leraar krijgt. U wordt door hem bedankt voor de betrokkenheid van de afgelopen weken en de hartelijkheid tijdens de kennismaking. Ook bedankt hij u en jullie voor de gebeden en het meeleven op allerlei manieren. Dat heeft hen goed gedaan. De kerkenraad is dankbaar voor de inzet van de beroepingscommissie, het verloop van het proces, de uitkomst daarvan, maar bovenal voor de leiding van onze Hemels Vader. Over het verdere verloop wordt u via nadere berichten geïnformeerd. Hier vindt u de brief die proponent Van Manen aan de gemeente geschreven heeft over het aannemen van het beroep.

Brief proponent A.M. van Manen